سخن روز /
برگزاری جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در شهرستان آبیک
1403/01/30

به منظور هماهنگی خرید تضمینی گندم در سال جاری، جلسه ای با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، مددخانی فرماندار آبیک، ذوالفقاری رئیس اداره خدمات فنی و کریمی مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان قزوین در دفتر فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

رحمانی در این جلسه با بیان اینکه خرید تضمینی محصولات راهبردی از رویکردهای حمایتی دولت به منظور تحقق خودکفایی است، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم موجب تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولیدات داخلی و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان می شود.

این مسئول تاکید کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی کلیه نیروهای شبکه تعاون روستایی با تلاش و همت مضاعف در خدمت کشاورزان منطقه بوده و شرایط بهینه جهت دریافت و خرید تضمینی محصول گندم و کلزا را فراهم می کنند.

وی تصریح کرد: خرید تضمینی گندم و تحویل محصول به مراکز خرید تضمینی دولتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

فرماندار آبیک هم در این جلسه بر لزوم روان سازی روند خرید و تحویل گندم از کشاورزان  و استفاده از همه ظرفیت ها توسط مراکز خرید  و جلوگیری از آسیب های احتمالی به محصول کشاورزان تاکید کرد و افزود: گندم حاصل دسترنج یک سال کشاورز است که بایستی به موقع خریداری و بهای آن نیز به موقع پرداخت شود.

 

تعداد مشاهده خبر29 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal